Din octombrie 2022 Softline operează sub brandul Noventiq.
Companiile se află sub presiune constantă de a extinde serviciile, de a crește angajamentul față de clienți și de a dezvolta diverse activități de business . Cu toate acestea, soluțiile IT tradiționale nu pot ține pasul cu aceste schimbări, de aceea serviciile bazate pe cloud au câștigat o importanță din ce în ce mai mare. În ziua de astăzi, succesul factorilor decizionali la nivel de corporație depinde numai de soluțiile IT adoptate.
Mulți manageri nu conștientizează posibilitățile – adeseori nenumărate – de economisire a costurilor disponibile prin cloud. Nevoia constantă de agilitate în afaceri poate fi satisfăcută ușor cu ajutorul unui cloud bine ales, iar aplicarea fluxurilor de lucru moderne (IA, IoT, microservicii etc.) este nu doar mai ieftină, ci și mai rapidă. Mai mult decât atât, o infrastructură cloud de bună calitate este mai flexibilă și mai economică decât sistemele locale și, de asemenea, poate să fie mai eficienta f din punct de vedere eficienta, protectia datelor, si conformitatea cu reglementarile. .
Avantajele oferite de diferitele soluții pe bază de cloud pot fi folosite cu succes nu doar în IT, ci și în managementul relațiilor cu clienții și în marketing. Toate acestea sunt importante în principal datorită implicațiilor asupra inovării. Serviciile de cloud oferă noi posibilități, care au fost înainte refuzate din cauza unui cadru IT inflexibil. Capacitatea serverelor a devenit brusc prea mică pentru o treime dintre companii. Cu toate acestea, în mod tipic, doar unul din zece factori decizionali1 a rezolvat problema cu ajutorul solutiilor cloud , ceilalți au recurs la metoda tradițională, costisitoare și cu implementare lentă, a expansiunii unice.
Cu pași simpli în cloud
Cu o experiență dovedită pe piețele internaționale și cu peste 60.000 de clienți, Softline oferă asistență completă de-a lungul procesului de mutare către Microsoft Azure. Planificarea migrării începe prin definirea obiectivelor specifice de afaceri și a cerințelor de securitate și cu evaluarea costurilor exacte, inclusiv a randamentului investiției (ROI). Urmează întocmirea calendarului detaliat și proiectarea arhitecturii și definirea instrumentelor indispensabile necesare pentru diversele fluxuri de lucru ale clientului. Configurarea mediului dorit și migrarea în sine sunt urmate de verificări de calitate amănunțite și de testare.
Suport după tranziție
Softline nu-și părăsește clienții nici după ce tranziția s-a încheiat cu succes. Prin oferirea de training-uri și de servicii de consultanță pentru utilizarea optimă a mediului bazat pe cloud, scopul său este acela de menținere a nivelului de calitate a operațiunilor la cote cât mai ridicate. Un serviciu de management dedicat, inclusiv monitorizare non-stop, asistență tehnică cu SLA (acorduri de nivel al serviciului) sub 7 minute, management de conformitate și securitate, și optimizarea continuă a costurilor, toate acestea sunt disponibile ca parte din suportul post-tranziție.
Partener credibil
Softline este partener global Microsoft din anul 1994. În anul 2002, prestatorul de servicii a primit din partea companiei cu sediul în Redmond statusul de LSP (Licensing Solution Provider), care acum s-a extins la 30 de țări și a obținut 18 din 20 de competențe Microsoft. Pentru expertiza și fiabilitatea sa, Softline a primit în luna decembrie 2019 certificarea Microsoft Azure Expert Managed Services Provider. Bazându-se pe experiența sa și pe cloud-ul Microsoft, Softline oferă un pachet de servicii Azure complet, care include evaluare, migrare, gestionare și optimizare.
1: Raport BellResearch comandat de Microsoft Ungaria, realizat în cadrul unor companii cu peste 100 de stații de lucru, începând cu luna martie 2018.