În cursul proiectului comun al specialiștilor Noventiq din Argentina și Chile, a fost creată o secțiune specială a portalului care informează despre activitatea serviciilor IT și serviciului Help Desk din cadrul Băncii din Chile.
Condiții
Pentru a informa angajații despre lucrările planificate și despre executarea cererilor, clientul a decis să dezvolte un modul suplimentar al portalului Microsoft SharePoint pentru a publica informații despre activitatea departamentului IT. În calitate de partener al proiectului a fost aleasă compania Sofline, care are o experiență vastă în dezvoltarea soluțiilor personalizate pe platforma Microsoft SharePoint.
Soluție
Crearea blocului de informații a fost realizată de experții Noventiq din Argentina, cu participarea specialiștilor reprezentanței din Chile. Lucrul în cea mai mare bancă a țării prevedeau un nivel înalt de protecție a informațiilor oficiale, astfel încât o parte a lucrărilor a fost efectuată la nivel local în incinta clientului.
Noua secțiune a portalului informează angajații despre incidente, inactivitate a sistemului, lucrări planificate a departamentului IT.
Pentru a vizualiza executarea cererilor de furnizare a serviciilor IT, portalul corporativ a fost integrat cu soluția Microsoft System Center Service Manager, utilizată de client pentru a organiza serviciul Help Desk. Datorită acestei integrări, angajații Băncii pot vedea progresul în furnizarea de servicii IT interne, volumul de muncă al specialiștilor IT, pot verifica conformitatea cu SLA.
Rezultat
Soluția individuală, elaborată pentru Banca din Chile, va contribui la îmbunătățirea serviciului său intern și a timpului de răspuns, precum și la furnizarea de informații privind executarea cererilor într-un format mai accesibil – sub formă de tabele și grafice.Bank of Chile