Până foarte recent, opinia comună a fost că software-ul pentru mediul de afaceri a fost destinat exclusiv întreprinderilor mari.
Astăzi, soluțiile moderne sunt o cerință prealabilă pentru orice întreprindere în creștere. Mediul tot mai dinamic, munca în echipă de la distanță, baza de clienți tot mai mare și volumul comenzilor plasate de clienți necesită o gestionare mai eficientă și automatizarea proceselor serviciilor pentru clienți.
Este Cloud PBX soluția potrivită pentru afacerea dumneavoastră
Practica noastră ne-a adus uneori alături de companii care ezită chiar și să înceapă să exploreze posibilitatea implementării acestor soluții inovatoare. De obicei, ce îi îngrijorează este o singură întrebare: Își permite compania noastră astfel de soluții sofisticate? Răspunsul este că întrebarea nu e bună. Întrebarea corectă este vă puteți permite să nu vă modernizați procesele companiei dumneavoastră?
Sistemul de comunicare Cloud PBX de la CallFlow ar putea fi soluția ideală pentru o comunicare mai bună cu clienții și partenerii. Acesta funcționează pentru afaceri mici și mijlocii și întreprinderi, precum instituțiile financiar-bancare, e-commerce, recepție și comunicare telefonică corporativă.
BENEFICII
Următoarele funcții vă vor face viața mai ușoară:
- Configurare ușoară și zero costuri de mentenanță
Lăsați toate acestea în seama noastră și concentrați-vă pe afacerea dumneavoastră.
- Zero investiții
Cloud PBX este o soluție care nu necesită achiziționarea niciunui hardware sau software pentru a putea fi folosită. Tot ce aveți nevoie este un computer sau un dispozitiv mobil conectat la internet. Anumiți clienți preferă să își conecteze căștile, în timp ce alții încă utilizează telefonul fizic (telefon cu IP) cu care sunt obișnuiți.
- Integrarea cu alte soluții informatice
Platforma de comunicare Cloud PBX se integrează perfect cu orice sisteme de operare CRM și ERP. Prin integrări, puteți conecta cele mai comune produse software pentru birou utilizate și le puteți folosi la maxim.
Cloud PBX este compatibil cu Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365, Microsoft 365, Oracle Netsuite și cu alte soluții des întâlnite.
- Conexiune de calitate
Sunetul de calitate HD vă permite comunicarea fără probleme cu clienții și cu echipa.
- Telemuncă
Soluția PBX prezintă multe beneficii pentru telemuncă. Cu sistemul telefonic cloud nu depindeți de locație. Angajații pot lucra de acasă sau altundeva, atât timp cât au conexiune bună la internet.
- Soluția sprijină telemunca oriunde în lume.
- Oferă condiții neîntrerupte de muncă celor izolați din cauza COVID 19
- Securitatea întreprinderii
Cloud PBX are un sistem de securitate integrat pentru întreprinderi, care poate acoperi cele mai pretențioase standarde de securitate ale companiei.
- Păstrați-vă numerele de telefon de serviciu sau cumpărați unele noi cu Cloud PBX
Nu trebuie să vă faceți griji că veți pierde clienți când comutați comunicările telefonice la cele mai noi tehnologii. Vă oferim posibilitatea de a vă păstra numărul de telefon la comutarea în Cloud PBX.
- Numere internaționale
Numerele internaționale de telefon sunt disponibile pentru afacerea dumneavoastră. Vă puteți conecta cu clienții și partenerii din străinătate de la biroul dumneavoastră, folosind numărul de telefon local. Puteți alege dintr-o listă de peste 60 țări.
FUNCȚII
- Meniu interactiv și răspuns vocal automat (IVR)
Opțiuni de configurare a orelor de lucru, personalizarea mesajelor și direcționarea apelurilor intrate către echipa cea mai potrivită.
- Înregistrarea apelurilor
Ascultați și monitorizați apelurile oricând în tabloul de bord al browserului.
- Monitorizare și statistici detaliate
Urmăriți numărul apelurilor nepreluate și încheiate, durata lor și multe alte. Această funcție este disponibilă atât pentru apelurile de intrare, cât și pentru apelurile efectuate.
- Transferul și direcționarea apelurilor
Setați reguli de distribuire și înaintare a apelurilor între angajați, departamente, chiar și între diferite dispozitive.
- Aplicație mobilă pentru Android și iOS
Angajații dumneavoastră pot efectua și pot primi apeluri pe telefoanele inteligente, prezentându-se totodată cu un număr de serviciu.
Cum va optimiza PBX procesele de afaceri ale companiei dumneavoastră?
Rezultatele sunt evidente aproape imediat. Clienții noștri ne spun că datorită implementării soluției PBX am reușit să obținem optimizarea și controlul complet asupra proceselor de comunicare ale acestora.
Datorită introducerii automate a datelor, putem limita în sfârșit pierderea informațiilor de afaceri din cauza utilizării greșite de către angajați. În același timp, fără sarcina administrativă a proceselor, angajații se pot concentra pe eficiența și calitatea activității lor. Puteți reduce timpul de așteptare al clienților cât mai mult posibil și puteți minimiza ofertele ratate.
Controlul și optimizarea calității comunicării sunt acum complet realizabile cu ajutorul Cloud PBX. Software-ul nostru vă ajută să fiți permanent atenți la apelurile pierdute, limitând de asemenea apelurile efectuate de pe telefoanele mobile personale ale agenților de vânzări.