Din octombrie 2022 Softline operează sub brandul Noventiq.
Pe măsură ce lumea pătrunde din ce în ce mai mult în epoca post-pandemie, vor apărea noi modalități interesante și inovatoare de a lucra. Unele companii le solicită angajaților să se întoarcă la birou, însă există organizații care își desfășoară activitatea de la distanță și care nu au un sediu sau birouri. Cu toate acestea, cea mai mare parte a organizațiilor au adoptat modelul de muncă hibridă. Iar studiile arată că acest model este preferat de angajați și că aceștia se așteaptă ca angajatorii să le creeze condițiile necesare. Sondajul intitulat Global Workforce Hopes and Fears, desfășurat în 2022 de PwC, a arătat că 62% dintre respondenți preferă o combinație între munca la birou și cea la distanță, iar 63% au declarat că se așteaptă să primească o astfel de propunere din partea companiei în următoarele 12 luni.
Softline a dezvoltat o aplicație pentru angajați, cu diferite module, utilizând Microsoft Power Platform și Power Apps, care poate fi ușor extinsă și adaptată necesităților în continuă schimbare. Aplicația pentru angajați poate conține orice modul de care are nevoie compania precum rezervarea biroului, rezervarea locului de parcare, plasarea comenzilor de materiale de birou, întreținerea biroului etc. Aceste module sunt nelimitate și pot fi personalizate în funcție de necesitățile companiei; la fel se întâmplă și cu aspectul aplicației, conceput să se potrivească brandului organizației. Angajații folosesc aplicația pe telefonul mobil sau în Microsoft Teams, ceea ce ajută organizațiile să-și consolideze comunicarea la nivel intern cu angajații. Aplicația pentru angajați, împreună cu toate modulele sale, oferă statistici și rapoarte privind utilizarea, ceea ce ajută organizațiile să facă predicții și să schimbe serviciile în funcție de capacitatea utilizată. Aplicația Softline pentru angajați ajută organizațiile să automatizeze procesele și să îmbunătățească astfel experiența angajaților.
Echipa Softline dezvoltă aceste servicii pentru munca hibridă prin Power Apps și le implementează în termen de o lună sau două. Aplicația este dezvoltată în ecosistemul Microsoft al organizației, ușor, rapid, eficient din punct de vedere al costurilor; este integrată în Microsoft Teams și utilizează în fundal SharePoint Online sau Dataverse pentru a stoca datele. Softline vă oferă mai multe module standard, însă le putem modifica pe oricare dintre acestea în funcție de necesitățile organizației dvs. Fie că începeți cu modulul de plasare de comenzi pentru materiale de birou, fie cu un altul sau comandați mai multe module simultan, echipa noastră le poate personaliza și implementa chiar și în câteva luni.
Modulul pentru plasarea de comenzi de materiale de birou
Gestionarea materialelor de birou reprezintă o provocare majoră pentru organizații, însă, printr-o abordare proactivă, companiile pot să monitorizeze mai bine volumul și consumul. Modulul pentru plasarea de comenzi de materiale de birou din cadrul aplicației pentru angajați accelerează și simplifică procesul, oferind o modalitate ușoară de a monitoriza și de a prezice necesitățile. Soluția poate fi personalizată în funcție de necesitățile organizației. Prin urmare, putem vorbi de un modul pentru plasarea de comenzi de materiale de birou, cu un singur proces de colectare, consolidare și validare a solicitărilor sau o versiune avansată, care să includă chiar și aprobarea, comanda de achiziție, aprovizionarea și etapele din procesul de ofertare.
Modulul conține toate articolele dintr-o listă care le este pusă la dispoziție angajaților, iar singurul lucru pe care aceștia îl au de făcut este să acceseze aplicația de pe telefon sau în Microsoft Teams și să trimită articolele pe care doresc să le comande. Administratorii pot configura din setări grupuri de utilizatori cu limite de comandă și pot modifica lista de articole, membrii grupului și limitele de comandă. Regulile procesului de comandă stabilite în setări sunt flexibile și pot fi gestionate de administratori cu ușurință și fără să fie necesare cunoștințe de IT.
Procesul de plasare a unei comenzi de material de birou pe care vi-l prezentăm mai jos este unul standard, care poate fi însă modificat în funcție de procesul manual curent pe care îl folosește organizația:
- Folosind funcția „comandă papetărie” angajații selectează consumabilele necesare din lista de articole care le este pusă la dispoziție.
- Comanda este consolidată cu comenzile din partea celorlalți angajați și apoi este trimisă.
- Cu o anumită frecvență (de exemplu, la fiecare a doua săptămână din lună) managerul de birou creează un „formular de solicitare a achiziției de consumabile” pe care îl trimite unui manager pentru aprobare.
- În cazul în care managerul respinge comanda, acesta trebuie să indice motivul; managerul de birou trebuie apoi să facă modificările necesare pentru a îndeplini cerințele și retrimite cererea.
- Pe de altă parte, atunci când comanda este acceptată, managerul de birou o trimite echipei responsabile și solicită emiterea comenzii de achiziție.
- Când se primește comanda de achiziție, acesta este transmisă departamentului de achiziții pentru a contacta furnizorul și a efectua achiziția.
Serviciile noastre de lucru hibride bazate pe platforma Power Platform pot fi adaptate ușor și rapid la nevoile specifice ale companiei dvs. Contactați-ne, spuneți-ne cerințele și vom personaliza modulele din aplicația noastră pentru angajați în funcție de necesitățile dvs.