Din octombrie 2022 Softline operează sub brandul Noventiq.
Nu mai suntem aceiași oameni care au început să lucreze de acasă în 2020. Experiența colectivă a ultimilor doi ani a lăsat asupra noastră o amprentă de durată, schimbând fundamental modul în care definim rolul muncii în viețile noastre. Noul Indice privind munca al Microsoft din 2022 a îmbunătățit acest lucru demonstrând că angajații au o nouă ecuație „care să merite”, managerii se simt prinși între conducere și așteptările angajaților, liderii trebuie să facă biroul să merite drumul parcurs, modul de lucru flexibil nu trebuie să însemne „întotdeauna activ”, iar reconstruirea capitalului social pare să fie diferită într-o lume hibridă.
Pentru a se adapta la acest nou mod de lucru hibrid, organizațiile trebuie să-și actualizeze nu doar sistemele IT, ci și întreaga operațiune și să ofere serviciile moderne necesare la locul de muncă pentru angajații lor. Cererea pentru soluții digitale și automatizare este în continuă creștere, prin urmare, organizațiile continuă să caute moduri de a conduce o inovare accelerată a aplicațiilor și soluțiilor cu o eficiență, securitate și conformitate mai mare.
Softline a recunoscut această schimbare înainte de vreme. Am realizat în cadrul organizației noastre, apoi prin intermediul clienților noștri, că în noua lume de moduri de lucru hibrid cheia succesului o reprezintă susținerea colaborării în cadrul organizației. Serviciile de lucru hibrid ale Softline oferă funcții standard, avansate și premium pentru organizații, conform nevoilor specifice ale acestora, folosind Microsoft Power Apps integrate în Microsoft Teams și serviciu de stocare în cloud Dataverse pentru Teams. Toate abonamentele Microsoft 365 includ funcționalitatea de bază PowerApps, astfel încât se pot lua primele măsuri fără costuri de licențiere adiționale. Softline depune toate eforturile pentru a se asigura că costurile pe care le observă clienții sunt în principal pentru dezvoltarea unei soluții personalizate.
Evoluția modului de lucru hibrid începe cu definirea nevoilor organizației, identificarea regulilor de afaceri ale acesteia și a convențiilor de lucru hibrid. Ca prim pas, organizațiile definesc regulile privind resursele comune și facilitățile de la locul de muncă, echipamentele, spațiile și serviciile oferite angajaților care muncesc în sistem hibrid. De asemenea, este important să existe date privind utilizarea diferitelor instrumente și servicii, deoarece acest aspect va permite factorilor decizionali să le analizeze, să le adapteze și să le dezvolte conform nevoilor reale. Două dintre cele mai comune scenarii sunt aplicațiile pentru rezervarea birourilor și a locurilor de parcare, care ajută organizațiile să optimizeze numărul și modul de utilizare a locurilor puse la dispoziție. Softline are experiență în dezvoltarea soluțiilor Power Apps, citește aici despre aplicația noastră pentru rezervarea birourilor și urmărește un videoclip aici despre dezvoltarea aplicației pentru rezervarea locurilor de parcare.
Pe măsură ce companiile încep să folosească serviciile de lucru hibrid, realizează potențialul inepuizabil al acestora. Evoluția continuă cu funcții avansate, care adaugă și mai multă funcționalitate unor reguli personalizate și îmbunătățite. Schimbarea regulilor standard și personalizate este rapidă și ușoară, iar implementarea de noi reguli durează doar câteva săptămâni. Pe măsură ce companiile încep să implementeze diferite funcții în cadrul organizației, acestea primesc imediat date despre utilizarea de resurse care ajută la optimizare. Optimizarea resurselor înseamnă adesea faptul că echipamentele și facilitățile sunt utilizate de mai multe persoane, prin urmare, este foarte important ca acestea să fie disponibile în stare bună pentru acestea. Experiența angajatului la birou poate fi îmbunătățită cu aplicația de urmărire a mediului de lucru, deoarece angajații pot informa ușor și rapid departamentul relevant, prin intermediul telefonului mobil, în caz de orice probleme sau defectări.
În concluzie, Sotfline poate dezvolta funcții premium și soluții inovatoare, precum aplicarea principiului jocurilor, pentru a duce experiența angajaților la următorul nivel într-un mediu de lucru hibrid și flexibil.
Chiar dacă întreprinderea ta este în curs de implementare a modului de lucru hibrid sau doar dorește să-l dezvolte mai departe și să-l personalizeze pe nevoile sale specifice, Softline este cel mai bun partener dat fiind nivelul său de expertiză. Contactează-ne și experții noștri Power Platform vor stabili o întâlnire.